För att fira samarbetet mellan Bugaboo & Mini Rodini så har jag fått möjlighet att tävla ut en Bugaboo Organizer
(väska till barnvagnen) till en lycklig vinnare. Väskan passar självklart ypperligt till alla Bugaboos där ute men även till andra vagnar och är perfekt att förvara alla dessa små ting som behöver följa med dagligen.

Allt ni behöver göra för att vinna är att "gilla" min post angående den här tävlingen på Facebook (här!) samt lämna en liten kommentar under detta inlägg. Lycka till!!

Ps! Glöm inte Eventet på NK Stockholm i morgon, ni hittar mer information här.

tävlingen avslutas Måndagen den 30/4 2012 och vinnaren meddelas kort därefter. För er som ej innehar ett Facebook-konto går det självklart bra att delta ändå!
Monia - mamma till Tuvalie

det går inte att trycka på "(här)"



Men jag gick in och letade upp inlägget, har nu gillat :) (Monia Sundgren)



Hoppas på tur, en sån skulle verkligen behövas till våran vagn!

Jessica

Superdupersmidig! En sån vore guld värd =)

Ann-Charlotte

Gillar på FB och hoppas på lite tur. Nu när mini blivit lite större så behöver man inte skötväska så en Orgenizer hade passat bra. Trevlig helg! Kram

Diana

Har självklart gillat!

Ingen, och då menar jag verkligen ingen, hade blivit gladare än jag om jag hade vunnit! Vi är i stort behov av en ny skötväska, tyvärr är det inte högsta prioritet just nu då nästintill alla pengar, "vanliga" som extra, läggs på vårat kommande bröllop!

Sara

Vilken fin liten tävling så här på fredagen! Härligt med organizer, en sån står på önskelistan. Men med mammapeng får man prioritera. Skulle passa hur fint på vår älskade bugga iaf. Håller alla tummar jag har! :)

Emelie

Åh vad fin! Hade passat jättefint till min Bugaboo.



Min nuvarande skötväska är en påsväska och de är faktiskt inte så praktiska! Hittar ju aldrig nåt där i! :)

Sara S

Yeay!! Bästa tävlingen.

Elin

Jag har gillat såklart =)

Den skulle va fantastisk till vår donkey, ogillar skötväska men har alltid massa prylar som måste ligga någonstans ;) ha så kul på blogggalan!

Mikaela Edholm

Oh, en sån skulle ju inte vara helt fel :) Svårt att ha råd med något öht när man pungat ut för en hel Donkey, haha. :)

Gillar for sure!

Jessica

Vilken toppenväska som man slipper hänga på styret, har aldrig sett en sån förut. =)

Linda

Den där vore perfekt till min busiga ettåring, vars absoluta favoritsysselsättning är att "packa" (slänga i skor, nycklar, mammas bankdosa) och "packa upp" (slänga ut ALLT på golvet) hennes skötväska!

Elin Larsson

Ja tack! :) Spiderchick tipsade, vilken trevlig blogg du har! :)

Rebecka

Nu har jag gillat såklart! Vill gärna vinna en då jag och min kille båda är studenter och inte har så jäkla mkt pengar, vi trasslar för att få ihop det inför vår bebis ankomst i augusti så minsta hjälp är värt mycket för oss!

Stina

En helt perfekt väska ju!! Jag har gillat på facebook och vill jag vara med och tävla :-)

Elin

Åh! Jag är himla gärna med och tävlar =)

Ulliz

Gillat på Fb vill då va med och tävla om denna snygga när vi ska få nr 2 hade passat perfekt då



Ting ting //u



Emilie

Har gillat!

Kan detta vara väskan vi söker, har skrotat tidigare skötväska, just nu körs det på vanlig tygkasse, visst den tar ingen plats, rymmer mycket men..... Man får gräva i den o nyfikna små fingrar plockar glatt i och ur den ( dvs plötsligt står man med en helt ny packning än den man hade tänkt sig från början)

lejnox

Eftersom det är två timmar kvar på tävlingens sista dag så chansar jag och hoppas ingen vinnare har utsetts ännu.

Lina Selin Torres

En sån hade suttit som en smäck på min bugga! Håller tummarna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress