Höll helt på att glömma!
Här kommer svaren....

Vilka tjocktröjor från all saints sortiment gillar du mest och bäst?

Lätt fråga! Helt klart; en perfekt cardigan, vårfräsch tröja & Cashmere jumper (fast jag gillar typ alla ju!).
Då har jag en lite tråkigare fråga, vad heter modellen på jeansen? Eller om
Du vill visa upp dem "ordentligt", är ute efter en sån modell.

Jeansen finns att titta närmare på här. Jag postade en bild på Instagram i dag när de sitter på men de dyker nog upp här på bloggen också snart, gillar dem jättemycket!

Kan också passa på att fråga hur länge du ska vara mammaledig (du är ju så bra på att uppdatera nu förtiden, tummen upp)?

Tack, i do my best! Vi har inte exakt bestämt hur länge jag ska vara hemma men vi planerar i alla fall att liten ska få vänta med förskola minst till 1,5 år så att det blir rättvist mellan pojkarna.

Blir det någon blogg fika? Dottern var sjuk sist och när ni var i slottis med spider.

Ja då, jag bjuder in så fort vädret blir varmt och härligt. Tänker mig kanske Slottsskogen igen om ni känner för´t!

Jag är också supernyfiken på vad dina killar heter!

Å, jag önskar att jag kunde säga men det känns inte helt rätt så jag passar på den här frågan.

Hej! Såg att du svarade på om frågan om ringarna. Tack så väldigt mycket. Letar lite inspiration, är ju en hel djungel. En fråga till kommer här, hur tänkte du i guld- eller vitgulds-frågan?

Min man hade ju valt ut ringen han friade med så där hade jag inte mycket att säga till om men jag han kunde nog lista ut att det var vitguld jag ville bära då det känns mest "jag". I dag tycker jag dock att rött guld är riktigt fint också så jag blandar de få smycken jag bär dagligen. Förstår att du tänker på det mycket, det är ju ringar som man ska bära varje dag hela livet ut! (ingen press där inte haha)
Tack för alla frågor, hoppas jag fick med alla!

avenymamma- mammaledig på obestämd framtid
Diana

Jag möter gärna upp i slottskogen om jag kan! Hade varit jätte roligt! Kunde tyvärr inte sist då jag jobbade..

Anna

Cred för att du inte "hänger ut" dina söner i din blogg! Känns som att alldeles för många föräldrar delar med sig av sina barns liv och ja, ignorerar att även barn har rätt till integritet.



Så lyssna till magkänslan!

Sara S

Tack för svaren och Slottis blir toppen, ser fram emot det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress