15 april 2012

KIDDO OUTFIT

MODE KIDDO





Gårdagen spenderades på Universeum
som ni som följer mig på Instagram nog redan listat ut. Lillen och jag åkte men två en vän var och tillsammans hade vi alla fyra väldigt kul ihop. Dagen avslutades med lite shopping och för en billig penning har min kille en ny våroutfit (140 spänn för topp och jeggings, känns som något inte fått ordentligt betalt i den kedjan). Jag tänker mig som ovan!

Tips! Jag köper alltid lillens kläder lite för stora. Ofta får de schysstare passform, han kan leka lättare i dem samt ha dem längre. Prova vettja!

allt från HM, dock är scarfen och hatten från tidigare säsong
Git

Varför handlar du om du misstänker att inte någon har fått tillräckligt betalt?

Petra

Håller med om att det är riktigt smart att köpa lite större till barnen, blir så mycket snyggare med slappt än tajt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress