ACNE T-shirt
Strl S. Grafitgrå och nästintill oanvänd. Säljes för 200kr + Frakt





ACNE T-shirt
Strl S. Blå/Röd randig och nästintill oanvänd. Säljes för 200kr + Frakt



ACNE T-shirt
Strl S. Vit/Beige randig och nästintill oanvänd. Säljes för 200kr + Frakt




KEDS
lågskor, strl 37,5. Använda fåtal ggr. Säljes för 150kr+ Frakt





Jeansjacka
för den lilla/lille, strl 74. Säljes för 100kr+ Frakt







Jeans
i smal passform, strl 2år (något små i strl skulle jag kunna tycka). Märke Varför/Därför Åhlens och är oanvända. Säljes för 100kr + Frakt



Kavaj HM Trend
, strl 36. Superfint skick! Säljes för 200kr+ Frakt

Dags igen. Som vanligt Mailar ni mig på [email protected] om ni vill köpa något eller några av plaggen. Först till kvarn!
Monia - mamma till Tuvalie

synd att skorna är för små för mig :/

lisa

hej!



jag vill jättegärna köpa de skitfina barnjeansen!

de skulle bli perfa på min lille kille.



är på jobbet & av nån anledning kan jag ej

maila fr mobilen!



gör ett försök här istället!



ha en fin dag!



lisa



lisa

hej!



jag vill jättegärna köpa de skitfina barnjeansen!

de skulle va perfa på min lille kille.



jag är på jobbet & kan av nån anledning inte maila

fr mobilen..



gör ett försök här istället!



ha en fin dag!



lisa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress