Lindex har släppt ännu en Affordable Luxery kollektion i sina butiker, även denna gång designad Ewa Larsson. Jag har inte skrivit om det då jag inte riktigt tyckte att pressbilderna föll mig i smaken men så blev jag ändå så nyfiken i dag när jag var på stan så jag gick in och kikade lite...

.. man är väl inte sämre än att man kan ändra sig? Superfina kvaliteér, sköna material (dessutom från återvunna) som kommer svepa fint i sommarvinden och precis den där lyxiga känslan man vill åt. Mina favoriter är de tre ovan och jag skulle styla så här;

Den vida byxan Underbart print! Ser mindre dressade ut på än man kan tro och är i stället så där härligt lediga i modellen. Jag skulle bära dem med skinnsandaler ala Celiné och en svart stort linne i modell länge.

Mönstrat Linne Instoppat i ett par smala svarta jeans och tillsammans med mina nya swedish hasbeens är jag redo för en kväll på stan (plötsligt händer det!).

Svart ärmlös skjorta Passade utmärkt till den outfit jag bar i dag. Boots och jeans men i sommar byter jag ut skorna till mina silverfärgade flats från Marni by HM-kollektionen. Schysst att den passar både till vardags och fest!

Ni hittar mer här.

pics; lindex.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress