26 september 2011

WANTED: CASHMERE

MODE



Det är sju år sedan jag jobbade för All Saints i London och lika länge sedan jag köpte min absoluta favoritcardigan från samma märke. Den var och är i Kashmir och är fortfarande lika mjuk och fin som den var som ny och detta får mig att drömma om fler plagg i samma material. Det enda som stoppar mig är priserna även om jag vet att summan/antalet år = välinvesterade pengar.

Char Jumper, All Saints
Ellens tankar om mode

Jag stod bakom en dam i kassan för nagra veckor sen och hon köpte inte mindre än FEM tröjor i kashmir, i olika färger och modeller. Kalaset gick pa över 3000 spänn (hon köpte ett par saker utöver dessa tröjor)! UJ. Själv har jag alltid tänkt pa kashmir som stickigt, men det kanske inte stämmer?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress