Vill passa på att tacka alla er igen för fina ord och grattis på vägen. Det är så mysigt att läsa och dessutom höra att många av er väntar tillökning inom kort. Här hemma har vi haft en riktigt familjehelg med mina föräldrar, bror och svärföräldrar på besök och vi har mest njutit av babybubblan.

I går vågade jag lämna hemmet utan liten en kvart eller så (coola jag) för att hämta lite paket och ett gladde mig extra mycket. En massa nödvändigheter från snälla Martina på Libero, kommer garanterat gå åt. Faktum är att jag glömt hur ofta det är blöjbyte på schemat med en baby i huset, tur att vi än så länge är två hemma som kan hjälpas åt...

Ps. Senare i dag får ni höra hur förlossningen fortskred!

produkter från Libero- Tack Martina!
Anonym

Schysst. Men det är inget vi vanliga får eller? Bara ni som syns lite i etern?

Hemmakatten

Ja, det går ju åt en hel del på detta område, bra med påfyllning. Hoppas ni haft en mysig helg.

Anonym

SVAR: Just det är paketet vet jag inte vilka som får men Libero har gratis prova-på-produkter till alla på i alla fall Göteborgs BB:s vilket är en bra grej tycker jag!

Sara

Toppen med sånna paket, produkterna går åt i en himlans fart!

Låter som ni haft en härlig helg, här har vi också haft besök, lillen som är 5 v idag har äntligen fått träffa farmor och farfar som bor en bit ifrån oss..

Älskar livet med bebis i hemmet!

Rövarmamman

Vilken toppen present!!:) kramkram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress