26 september 2011

SPOTTED: THE GREEN PARKA

MODE



Inför hösten har jag velat hitta en grön fodrad parkas, gärna med lite päls på. Nu har HM fått in ett schysst alternativ, någon som sett den i butik? Jag vill gärna prova den innan köp då den måste vara tillräckligt oversize för att jag ska gilla den och det brukar vara svårt att se på bilder tycker jag.

I dag är första dagen utan min man på hemmaplan så jag och pojkarna får försöka klara oss själva, läskigt!

parkas, HM
Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Åh, jag är också på jakt efter en parkas! Helst ska den vara i lite Fjällräven-stuk med sånt ljust "teddy" foder... Men vi får se om jag kan motivera mig en ny jacka. Har ju visst en hel garderob full med jackor... ;-)

Daniela

Tror jag såg den på H&M på avenyn, bonne chance!

Carro

Den finns på Avenyn och jag har provat den :) Lite för stor för min smak. Den finaste parkasen jag har sett finns på Kungsmässan på Tara eller om det är Rag Lady som ligger på 2:a våningen (bredvid JC). Spana in den nästa gång du är där... Du kommer dö.. Prislappen är dock lite hög ;)

Rövarmamman

Yes sett o klämt på den i butik:)



Från deras trend avdelning.



Kramar

Ellens tankar om mode

Har redan köpt mig en grön parkas inför hösten, dock inte kunnat inviga den ännu da det varit för varmt. Men till veckan kanske, när vi besöker Sverige. Ska ta med den i alla fall! Min är köpt pa C&A här i Tyskland och se ut sa här: http://ellastankar.blogg.se/fashion/2011/september/forsta-kopet.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress