Vissa morgnar rullar på så där fint ni vet. Lite lek, lugn och smidig frukost, blöjbyte och klädpåtagning med skratt och bus och så lite mys i soffan innan dags för ett pussigt hej då. Och som inte det vore nog- ett lätt avsked på förskolan av en leende son. I dag var en sådan dag. YES! SCORE! HIGH FIVE! Tillåt mig njuta-plötsligt händer det....(och man vet aldrig vad som komma skall).

Ps. Verkar som fler än jag letar regnställ- återkommer när jag har något tips eventuellt slagit till på något!
soon to be mom

Hej,

jag är i vecka 12 och har börjat fundera på när magen ska börja puta. De flesta byxor spänner redan lite. Min fråga till dig är när och om du körde med gummiband i dina vanliga byxor ett tag och i så fall hur länge kunde köra med det tricket ? När behövde du köpa rejälare doningar och har du i så fall tips på butiker/märken med bra mamma bralls(stuprörs)! Tusen tack å stort lycka till när det blir dags för dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress