När vi fick reda på att vi väntade liten så tätt inpå lillen som då var bara drygt ett år så var förrutom absolut lycka även en tanke att - Nej, inte syskonvagn! Jag kunde liksom inte förlika mig med tanken på att jag skulle rulla ner för kullerstenarna och ta upp halva avenyn i bredd samt aldrig mer kunna ta mig in i en klädbutik.
 
Efter igår så inser jag att det inte är så farligt, dels kom jag fram överallt jag ville med den nya vagnen och dessutom så var det en häftig känsla att gå runt där med mina fina pojkar tätt brevid varandra- dubbel lycka liksom!

lillens jacka kommer från HM, vagnen heter Bugaboo Donkey & staden är vackra Göteborg (Magasinsgatan)
Sofia

Jag dör va snygg den är. Nästan så jag känner för att skaffa ett tredje barn. Sjukt snygg iaf.

Fina Frun

Brukar du kika in på "Prickig Katt"?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress