7 oktober 2011

YESTERDAY

ALLMÄNT















Var sjunde år infaller marknaden på min namnsdag. Dessa dagar kommer alltid att te sig extra lyckade och så även igår. Älska!

den årliga marknaden i hometown är ett måste
Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Hihi, Rimbo för mig är bara fotboll. Har mött dem tusentals gånger (typ ;-) ) under alla år jag spelat. Kanske borde ta sig iväg på marknaden något år, marknader är ju kul! :-)

Anna . P

Åhh, så det är Rimbo som är Hometown! Det hade jag aldrig gissat eller trott... :-) Trevligt! Själv hänger jag lite i Rimbo på somrarna då karln min har släkt där. :-) Lantligt & fint!

lejnox

Jag hade också namnsdag igår, grattis till oss!

katrin.a

Ser mysigt ut! :)



Vart kommer lillens täckväst ifrån? Hitta tyvär ingen enfärgad.



kram

Rövarmamman

Grattis i efterskott på namnsdagen sötis!



Var också sugen på att åka ner på marknaden igår, men inte ensam med en trotsig 3-åring och 1-åring:) så vi höll oss hemma,kanske nästa år:) hälsa din fina mamma! Många kramar

lady thirty

trevligt att gå på marknad, kom just på att det är ju marknad i Uppsala nästa vecka så jag ska nog pallra mig iväg på den :)



ha en finfin helg!

spiderchick

haha, vad mysigt :-)



Inte så men det känns som att det alltid är marknad i Rimbo! Eller så är det tiden som går på tok för fort...



kram och njut av vänner och familj!

Avenymamma

SVAR: Lillens väst är från Zara, förra årets kollektion. Perfekt att sätta över tjocktröjan innan det blir för kallt ute!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress