Dagens detalj andas kanske inte Avenymamma in the city men väl mitt "nya liv" som 2-barnsmamma i västra Gbg. Jag tar dock ett avsteg från mängden här ute och bär Tretorn i stället för Hunter en regnig dag som denna... i kväll blir det tidigt i säng- tröttare än tröttast är jag!

Tretorn modell "Tuva"

Sophie

Det gör du rätt i, tycker Hunter är lite väl överskattade! Dom där var ur fina!

andrea

Jättefina stövlar! Dom måste jag spana in, har varit på jakt efter ett par snygga stövlar ett tag nu, vill inte ha Hunter, tycker dom är rejält överskattade. Tretorn gör snygga och praktiska grejer, super!

Jessica

De där skulle väll passa att strutta nerför avenyn med. =)

spiderchick

snygga! Skulle kunna tänka mig dessa... perfekt när jag och lillen är på Knopp i Skogen ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress