Jag brukar inte falla för amerikanska-baseballs-modet men med tanke på vårt efternamn är denna minijacka nästan ett måste till liten. Att spara till våren?

jacka, Lindex
Sara

Hej,

jag undrar vad liten heter? Nyfiken ?

andrea

Vart hittar man en snygg höst-/vinterjacka till en liten kille som precis börjat förskolan? Han har storlek 86.



Vinteroverall har vi redan köpt, men det känns som att det fortfarande är för tidigt att börja använda den, även om det börjar bli kallt. En jacka skulle vara perfekt, men i och med att jag är lite kräsen är det inte allt som "duger". Är inte beredd att betala skjortan heller, så jag kommer inte så långt i min jakt. Om du har sett, eller får syn på, en fin ytterjacka till lagom pris så vore jag evigt tacksam om du kunde tipsa om det här på bloggen sen! :)



Tack för en jättebra blogg och hoppas att allt är bra med dig och familjen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress