Att få barn är en gåva, det ska vi alla komma ihåg, och långt i från en självklarhet för alla. Det fanns en liten tid vi inte visste om vi någonsin skulle få uppleva detta så när lillen väl blev till kände jag att jag skulle ta hand om varje sekund av kärleken till honom. Visst kan det kännas tungt i bland. Trotsiga utbrott och för lite sömn gör i alla fall mig trött, men då brukar jag alltid tänka tillbaka på den tiden vi längtade ihjäl oss efter vår förstfödde  och så orkar jag rida ut även den dagens storm.
 
I dag myser vi med familjen och sedan blir det hemfärd. Jag önskar er en fin Söndag kära ni!

lillen med sina morföräldrar tryggt i hand
Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Vad fint inlägg! Jag har tänkt på det varje dag nu speciellt då det hände en av mina bästa vänner en så sorglig sak. Det är ingen självklarhet att få barn, och kärleken är inget man ska ta förgivet!

Caroline

Förstår vad du menar!

Malin A

Får man fråga, hur länge försökte ni innan du blev gravid? Skönt att höra att man inte är ensam i denna situation... Tycker alla andra blir gravida så fort de tänker ordet bebis :(



tack för en bra blogg! Kram Malin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress