Japp, ni gissade rätt, det var delar ur HM:s All For Children kollektion* i påsen.
I dag hade jag planerat uppdraget noga, utförde den enligt schema och kom hem med mission completed. Så nöjd!

* Vet inte riktigt varför dessa plagg blev så viktiga för mig men jag tror att de fick spela en sorts bricka i spelet om hurvida jag kommer kunna ta mig runt i stan med nu två barn (!). Kan låta fånigt men det känns viktigt för mig att kunna ha kvar mina egna intressen även som mammaledig.

Psst! Nej, mina killar gillar inte butikshäng såsom jag så jag passade på när de sov sin förmiddagslur.. dryga två timmar räcker länge om de planeras väl!
Diana

ååå! Galet snygg kollektion det där! Vilka storlekar är den från? Vet du?



Ann-Charlotte

Var inne på H&M och kikade idag. Såå mycket fint! Spec från All For Children kollektionen. Blir nog en tröja till lillan imorgon :)

andrea

Jag har köpt samma saker + den rutiga tröjan till min lille kille. Var på väg att köpa koftan också men såg att den inte gick att tvätta i maskin så då fick det va, lite synd faktiskt. Jättefina kläder är det iaf :) Lillen behövde framför allt mer dagisvänliga kläder (mjukisdressen), fast i stället för att springa runt och köpa nya kläder så fort garderoben börjar eka tomt vore det kanske en idé att börja tvätta lite oftare ;)

Enma L

I like!!! :)

Caroline

Nice!

Missade totalt den rutiga skjortan! Superfin!

Sara S

Jihoo! Du klarade det. Ger hoppa för en blivande 2-barnsmamma.

Ulliz

Hej

Vilken butik shoppade du kläderna i superfina ;)

Va kul de måste va å va tvåbarnsmamma ;) super bra blogg ;)



Kram

Mathilda

Här har det också blivit några små inköp till min lilla. Jättefina kläder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress