Nyss hemkommen från en spännande dag med mina killar 2. Vi upptäckte en grym öppen förskola med korvgrillning utomhus (för mammor som inte har inspiration till lunch alla dagar= jag), lekrum i massor (för mammor som inte alltid känner att de räcker till för sin lilla energifulla 2-åring= jag) & trevliga andra mammor som ville prata vuxenprat. Precis som jag.

Psst! En annat plus är att förskolan ligger i närheten av ett köpcenter vilket betyder att medans barnen sedan sover kan mamman traska runt en liten stund och få lite retail therapy. Behöver jag nämna att vi kommer göra en repris av denna dag snart?

min tröja kommer från Lindex
J

Åh, är det nära FT? Skulle behöva tips på bra ÖF häromkring :).

Cecilia

Hej! Älskar din blogg och tittar in här varje dag. Dock är jag dålig på att kommentera men idag är jag bara tvungen! Tror nog att ni har kikat in på just den öppna förskolan där min 2-årige son och jag har varit stammisar det senaste året. Älskar det stället! Nu har vi dock börjat vårt nya liv med jobb och förskola. Om allt går vägen blir det en ny vända i vår då lillen blir storebror. Det är så mysigt att följa ert vardagsliv och få lite inspiration. Gillar särskilt barnklädestipsen!

Kram till hela din fina familj!

Frida R

Vilken öppna förskola är det? Blir nyfiken!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress