Godmorgon fina ni.
Vad härligt med så många frågor, här kommer några av svaren! Återkommer med fler....

Var har du köpt din digitala armbandsklocka?

Om det är denna du menar så har jag köpt den hos Watchonline.se. Det fiffiga är att armbanden kan bytas ut så att färgen kan variera med humöret eller outfiten!- I like!

Hej, bor i trollhättan, men åker ibland ner till Göteborg. Nästa gång vi åker ner är det med en bebis
;-) så jag undrar nu om du vet vilka cafeer som det är ok/ ej ok att ta med barnvagn till?

Oj, det kan vara lite olika men de jag brukar besöka och där det alltid fungerat bra på är Condeco, Expresso House och Soho (ofta lugnt och mysigt, undvik dock lunchtid). Överlag så är caféerna i city bättre än bortåt Linné osv men detta beror mer på storleken av lokalerna än något annat. Jag har även hört talas om barnvänliga Glädjebubblan men har tyvärr aldrig varit där själv. Lycka till!


Jag bor i Sthlm., vilka secondhand/vintage-utiker kan du rekommendera?

Känner inte riktigt till Stockholms utbud längre (över 7 år sedan jag bodde där!) men om du menar i Göteborg så rekommenderar jag Miss Ragtime (dyrt men naggande gott), ReningsborgStadsmissionen på Vallgatan. Annars så brukar jag alltid googla loppisar på helgerna, alltid dyker det upp något men då kan det ju förenkla om man har tillgång till bil!

Vad heter dina barn?

Jag har valt att inte nämna mina söner vid deras namn i bloggen, hoppas okej. Jag kan dock säga att de fått fyra namn var (jag vet, de kommer hata oss när de växer upp) varav ett är tilltalsnamn och tre är släktnamn. Det betyder mycket för mig att få ge dem en del av sin fina familj.

Hur det kom sig att du slutade blogga och hur det kom sig att du började blogga igen? Sen undrar jag om du har några favoritinredningsbloggar och vilka det i så fall är?

Jag slutade blogga strax efter att jag gift mig (2008), dock inte på grund av det utan snarare för att jag tappade lusten då tiden kändes knapp mellan arbete och fritid. Att jag började igen berodde på att jag saknade bloggandet! Visst tar det tid men att få utlopp för sin kreativa sida och det i kombination med allt jag får tillbaka från er läsare är för roligt för att välja bort!

Mina absoluta favorit inredningsbloggar är itemsbydesignbird & annalenashem!

Då måste jag ta tillfället i akt och fråga vart ni köpt er fina soffa?

Vi köpte den på Patino och designen kommer från det danska företaget Raun.

Psst! Ni kan fortfarande ställa era frågor här!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress