Jag tar tillfället i akt och nätshoppar lite nu när jag är hemma och är ordinerad vila. Julklappar är skönt att handla på nätet tycker jag och i år blir det nog även någon födelsedagspresent till lillen som fyller år i början av December. I dag ramlade jag in på en barnbutik som heter Modelmini och jag gillade det jag såg- spana in!

Psst! Vissa tycker att näthandel bidrar till överkonsumption men jag upplever att jag planerar bättre och bara köper det jag verkligen hade tänkt köpa när jag nätshoppar. Efter en julklappsshopping på stan är det alltid något som är glömt samt lite extra grejjer som "slank ner". Hur är det för er?

barnbutik på nätet, Modelmini.se
andrea

Ja, modelmini är så bra! Jag hittar alltid massa fint när jag klickar mig in där. Förövrigt håller jag verkligen med dig, nätshoppar jag köper jag det som var planerat, går jag ut på stan och shoppar slinker det alltid ner annat, oavsett om det är saker till liten eller sånt jag inte ens visste att jag behövde :p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress