Vad är det för snyggt i betong man skymtar på bilden? Är det ett soffbord?

Nej, det är faktiskt vår köksö. Min man har designat och gjutit det själv, don´t ask me how men jag är mäkta nöjd!

Använder ni Stokken något? Inte sett någon bild än med liten i den :)

Jag använder den i bland men sedan liten kom så är det främst Donkey´n som använts eftersom jag oftast har båda barnen med mig. Jag gillar Stokken men Bugaboo´n är nog störst i mitt hjärta om man säger så...

Har ni någon bärsele/sjal till liten och i så fall vilket märke?

Vi har en Babybjörn sedan lillen var liten dock har vi inte börjat använda den ännu. Men tack för påminnelsen, tror det kan vara dags för liten börjar bli stark i nacken nu!

Finns inte All Saints i Sverige alls? Gillar kläderna skarpt!

Tyvärr inte men vem vet, det kanske kommer. Det är ju först på senare år som All Saints har etablerat sig internationellt så loppet är inte kört om man säger så... Tills dess får vi dock shoppa online.

10 saker vi inte visste om dig :)

Ojoj, kul!

1. Jag har spelat Trumpet i totalt 7 år och törs säga att jag var ganska duktig på det.

2. Jag är periodare när det kommer till träning och bokläsning (?).

3. Appråpå periodare, jag dricker så gott som ingen alkohol. Gillar det helt enkelt inte.

4. Jag träffade min man på ett nattklubb i London och visste redan på vår första date att han var (varning för klysch) mannen i mitt liv.

5. Jag hatar att laga mat och gör det därmed väldigt sällan.

6. Jag tillbringade större delen av mina barndomssomrar i en husbuss och drömmer nu om att vi ska ta med våra barn på något liknande någon gång.

7. Jag har dykarcertfikat trots att jag är rädd för allt äventyrligt. Tog det troligtvis för att jag hade känt mig feg om jag bangade ur i sista sekund!

8. Min garderob är otroligt stökig. Alltid (förrutom när jag visar upp den för er).

9. Jag avskyr Youtube-klipp. Mest för att de alltid ska blandas in under trevliga middagar, ta plats in Facebookflödet osv. Ni vet vad jag menar.

10. Mitt första jobb var städning av min morbrors gummi(däck)verkstad, kanske inte så glammigt men man ska alltid börja någonstans!

betongskivan, i egen hög person

Maria - med bebis i magen ☆

intressant att läsa svaren! :)

Marie

Ville bara tacka för tipset om kashmirtröjan från All Saints. Efter att ha letat värdiga (billigare) alternativ i ett par veckor bestämde jag mig till sist för att slå till. Jag älskar den!

Så skön och snygg till i princip allt!

Kram och krya på dig!



-marie

Anna . P

Kul med en egendesignad köksmö gjord av maken! :-) Hoppas att vi får se mer av den!

spiderchick

jag hatar också alla dessa youtubeklipp!! Jag aldrig tittat på ett enda varken på FB eller bloggar.



Har postat typ två youtubeklipp på min egen blogg under tre år, och då var jag vara tvungen ;-)



men annars nej tack.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress