Att det här med att få barn innebär att livet förändras vet vi redan och inte minst så har i alla fall jag fått nya tankar och perspektiv på saker och ting. Mycket av det jag såg som en självklarhet under min uppväxt och som jag därmed inte tänkte särskilt mycket på då kommer i dag längre fram i mitt medvetande.

De bästa värderingarna vill jag ge mina barn och de finaste upplevelserna vill jag att de ska få uppleva. Som att hälsa på farmors höns till exempel, så när då det första lillen berättar på förskolan är att han hälsat på gamme-fammos tuppe är jag helt nöjd. Och stolt. I bland lyckas man.

världens bästa farmor. och gammelfarmor.
stella

tycker du verkar vara en oerhört avslappnad, cool och härlig mamma!

Suzette Nilsson

Härlig bild på tuppen, det får mig att tänka på landet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress