22 maj 2011

UPDATE

ALLMÄNT



Nu har jag tvingat mina killar till att sticka i väg och köpa byxor/kjol/vad-som-helst-som-går-att-klä-sig-i-nertill-när man är 10kg+, eller ja, i alla fall vara smakråd. Återkommer med resultatet!

de små jeansskjortsen har fått läggas på hyllan
Hanna

Gillar verkligen din blogg! Får bli min söndagsunderhållning :)

INGRID W

wow litar du på din killes smak där? modigt ;)

Nea

Jag fick samma panik idag, har inget att sätta på mig längre. Testade ALLT h&m hade att erbjuda och tillslut hittade jag ett par shorts men då var jag helt genomsvettig. Hoppas du hitta nått som passa!



Nea, gravid i vecka 25

Veronicaronica

Söt outfit =)

Sofia

Jag funderar på att ha en tävling på min blogg, Vinsten är såklart ett porträtt, antingen på dig själv eller någon du tycker om, kommentera i min blogg om du är intresserad.



Kram Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress