11 maj 2011

NEW IN



Det här med mammakläder funkar inte riktigt för mig då de ofta är sköna runt magen men sitter på tok för fult över andra delar av kroppen. Just nu äger jag bara ETT par jeans som fortfarande passar och de används alla dagar (gissa om jag längtar till shortsen igen?). I dag hittade jag i alla fall en ny fungerade överdel- Helt i min stil och smak dessutom!

GRAVIDTIPS! Stirra dig inte blind på mammakläder om de inte passar dig, testa dig först fram med "vanliga kläder" men gå upp i stprlek för det utrymme som behövs.  På så sätt kan du behålla din look och även använda plaggen efter din graviditet = Smart.

skjorta, Lindex
mamsen

Åh! Fina Jennifer! Längtar efter er nu.

INGRID W

mycket bra tips! mammakläder verkar vara så dyra med..

Rövarmamman

Fin du e! Håller med bojkottade Alla mammakläder nästan körde mamma skinny jeans å de e så bra på sommaren maxiklänning el shorts! Perfekt!

Sötis de e super härligt å de går bra man har en varsinn lixsom;) vi har ju också tätt 20månader mellan Ronja som födes i dec och Mio som kom i aug, de har så roligt nu leker å busar med varandra!! Ett stort grattis igen vännen! Å vad glad mamma din måste vara nu- dubbelglädje, krama henne från mig! Krammmm:)

Karin

Supersnygg!

andrea

Jag köpte ett mammaplagg under hela min graviditet, ett par skinnyjeans från topshop som användes i princip dagligen. Det är lite trist faktiskt att man helt ska behöva byta stil om man köper mammakläder, för oftast är det gulligt, blommigt eller helt enkelt väldigt tråkigt. Långklänning är ju förövrigt super när man är preggo, det varvade jag mina jeans med, för förra sommaren var ju outhärdligt varm när man var höggravid, puh.

Sara - i väntan på oktoberbebisen

Men vad kul! Jag följer ju din blogg och då ligger du ganska precis en månad före mig som väntar på tvåan i oktober. :-) Grattis!

Sofia

Hej! Åh vilken söt liten mage du har fått nu. Annat är det här...Men nedräkningen har börjat. En månad kvar. Sen är jag tvåbarnsmamma- hjälp!



Mammakläder går bort. Finns ingen anledning till mammakläder överhuvudtaget!



Ta hand om magen,



Kram S



Malin

Håller med dig, det där med mammakläder var inte min grej heller! Det ända jag köpte i den vägen var gravidleggings annars köpte jag en storlek större och försökte leka så gott det gick med vad man redan hade i garderoben =) Känns även som lite slöseri med pengar tycker jag, man använder det en så kort tid och har ingen användning för det efteråt.

Jätte stort grattis förresten!!! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress