Jag har sådan sjuk craving på ett par av ovan Pradaskor. I går provade jag några liknande modeller på Scorett men inga dög. Letandet går vidare men jag misstänker att det blir svårt att hitta ett par lika fina som originalen, någon som vet var de går att köpa?

God morgon förresten, nu har vi en härlig Söndag framför oss!

broques, Prada
Frida

Eleonore på Ytligheter tror jag har ett par och jag tror att hon beställde sina från fabriken om jag inte missminner mig? Iaf, kolla med henne!

Frida

Från Prada i Milano var det visst.. :) http://ytligheter.com/2011/03/dear-mrs-nygards/

ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

underbara bilder



.

.

.

.

Länka gärna min CANCER insamling

.

.

.

.

.

ALLA får en TACK länk

.

.

.

Betyder allt för dom sjuka :/

Kim

Modekungen har ett par nästan EXAKT likadana, enda skillnaden är att platån är något högre. Modellerna heter Creep (mest lika) och Creepy. Kostar runt 700 spänn tror jag, betydligt billigare än originalen ;) Lycka till med skojakten!

ludvig

de finns på www.prada.com i båda dam och herr

(de kostar dock 5000 spänn!)

får andningssvårigheter varje gång jag ser dem...

Maria

http://www.modekungen.se/se/skor-creepy-14411

Skapligt lika tycker jag:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress