9 maj 2011

GÅRDAGENS

OUTFITS





Nu är vi hemma igen men för att ta det i rätt ordning kommer här gårdagskvällens outfit. Fotografen tillbaka från äventyr och middag med storsläkten väntade. Jag tänkte det var dags att visa upp min bula på riktigt, ni ser va? Lillen ska blir stor (ebror).

shorts Hm Divided, skärp Bimba & Lola, Swedish Hasbeens
Ann-Charlotte

Vad spännande. Har haft mina aningar:):) Grattis!

Tess

Grattis! Vad roligt med syskon!

Anna

grattis, vad roligt :) hoppas att ni haft det bra i värmen.

Sara S

Stort grattis!!!

Då hade jag rätt;)

lejnox

åh vad roligt, grattis!

Paulina

åh! STORT GRATTIS! Vad härligt:)

evelina

nej men vad roligt! kul för lillen att få bli storebrorsa!

spiderchick

wiiiihoooo! SÅ roligt!!! :-) kramis!

Johanna

Åh grattis!!

mormor

Ja det kommer bli å bra!

EmmaJ

Grattis :) vad roligt :)

Mamma M

Grattis! Det låter ju alldeles förträffligt och ser jättehärligt ut! Ser fram emot tips på inspirerande gravidoutfits;) Mammakläder är hopplösa.

Sara

Stort grattis!

Disa

Tusen grattis!

katrin.a

Aaah, GRATTIS!!

Haft också mina aningar - t.ex. på detta inlägg:

http://avenymamma.blogg.se/2011/april/someone-had-a-productive-morning.html



Hoppa ni mår bra!? Vill du inte berätta hur långt gången, om ni vill veta vad det blir etc etc? :)

Johanna

Grattis så himla mycket!

Emma

Äntligen bild på magen! ;) Kram till er

Stella

åh vad roligt! grattis grattis!

Matilda - Nu med Viggo i famnen

Åh vad roligt för er!! Stort grattis!! berätta gärna lite mer!!

Rövarmamman

Ååå ett stort grattis till er sötis:) hoppas du mår bra, vad spännande nu att få följa din graviditet:) har ni varit på ultraljud än?? Massor med kramar till dig fina!!

Pyttianna

Grattis!!! ;)

Linnea

stort grattis!!!!!

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Grattis till lillasyster/lillebror! :)

carina

Grattis! :) Hur länge blir det mellan barnen?

sofia

Grattis! Vad kul! Vilken vecka är du i nu? Jag är i 14+2 idag, Tiden bara flyger iväg tycker jag =).

lady thirty

grattis - vad spännande :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress