27 maj 2011

FRIDAY EVENING

ALLMÄNT





I kväll firar vi att vi äntligen är husägare. Nu finns det ingen återvändo utan bara en grön gräsmatta och en massa planering framför oss. Ni hänger väl med?

Ps. Firar även att jag äntligen slagit till på ett Palladiums, sommaren och framför allt hösten är räddad.

mannens underbara mat + palladiums från morgonens frukostshopping
Stella

grattis till hus! ....men, vad händer med avenymamma? vad ska du heta? :)

Stella

K :-)

GRATTIS! Massa kramar :-)

Anonym

AVENYMAMMA SVARAR: Bloggen kommer definitivt finnas kvar, mer uppdaterad än någonsin i samma stil och känsla. Vi flyttar inte så långt så Avenyn kommer fortfarande vara nära mitt vardagliga liv! Kanske kommer dock en del inredning och husplaner smygas in i inläggen då detta kommer vara mycket av mitt liv men det går ju hand i hand med mode så jag tror det blir en bra mix! Ha en fortsatt fin Fredagskväll!

Ann-Charlotte

Spännande med hus, grattis! Fina skor :) Trevlig fredagskväll!

Matilda - Nu med Viggo i famnen ♥

Åh grattis till husköpet!!!

Paulina

Fantastiskt! Stort grattis till er alla fyra! :)

andrea

Vad roligt med hus, grattis till köpet! :) Jag och min man letar också efter nytt, får se om det blir hus eller om vi mellanlandar i en lägenhet tills vi hittat "DET huset". Jag ser fram emot inredningsinspiration i alla dess former :)

Bella

Åh grattis till husköpet, måste kännas kul. Snälla snälla, låt oss se hur huset växer fram och blir ERT. Lite smygtittar iallafall?! Så spännande ju att se andras vråar.

INGRID W

åå gratulerar!!

Tess

Grattis till husköpet, det är stort!



Och grattis till dina Palladiums! Slog till på ett par vita Pampa Baggy för en månad sen och jag ääääälskar dom!

Louise

Stort grattis till huset! Hoppas att ni kommer att trivas! Vi har bott ungefär två månader i hus nu och trivs jättebra, även om det visade sig vara liiiite mer jobb än vi hade planerat ... Grattis igen och lycka till!

Evelinaandersson

Åh, underbar mat! Startade upp min blogg förra veckan, gå jättegärna in och kika och lämna en kommentar om vad du tycker om du vill :)



http://evelinaandersson.blogspot.com

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress