På frågan om hur det gick med dagens shoppingmission kan jag säga, Don´t ask thank you. I stället ignorerar jag min tjockisdag och även regnet som smattrar mot rutan och tipsar i stället om ovan Body Milk från Sephora. Eller egentligen inte just den för jag tror det kan blir svårt att få tag på den i Sverige men alla andra krämer med en hint av Kokosnöt. Det finns inget som får mig att locka fram sommarkänslorna som detta- snart är den här!

I kväll blir det film och glass med jordgubbar- mums. Vi syns i morgon!

jag brukar shoppa Sephora i Spanien men den finns i flera olika länder, superfina förpackningar-bra produkter & till bra pris!
INGRID SVARAR

älskar kokosdoft!

Sophie

Ett tips: Om du gillar långa alt. korta trikåkjolar som både är bekväma, snygga och visar magen fint. Och som funkar till vardags som fest, i sneakers som klackar.



Men förstår din frustration och känsla. Inte alltid kul att känna sig stor/ inget passar känslan.



Hoppas du får en fin måndag och lycka till med letandet!

Amanda♥

Du har en så grymt snygg klädstil, och inspererar mig supermycket, tack! :) ;)

Paulina

Jag har den i Choklad! Är egentligen allergisk mot chokladdoft men just denna från Sephora är underbar!

Hillevi

Sv: Jättesöt blogg! :)

Allt bra?

Stella

åh, I love sephora! som tur är finns det flera där jag bor, så hela mitt badrum svämmar över :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress