4 maj 2011

BIMBA & LOLA

MODE





Har man bränt sig passar det bra med lite shopping. I dag tillbringade vi morgonen i Marbella och jag besökte som alltid Bimba & Lola, älskar deras skinnaccessoarer, smycken och skor. Denna gång blev det ett nytt skärp, mitt favoritskärp gav upp strax innan vi reste till mitt förtret. Vågar jag mig på en strandpromenad nu, med turban och allt?

skärp, Bimba & Lola
INGRID W

ajaj, inte kul att bränna sig! bomba dig med fukt!!

Anonym

Var rädd om dig själv nu oxå.

allt bra här men vi har så himla kallt.

Ida

Hej Jennifer!

Ser ut som om ni har det härligt i värmen, trots den röda brännan :) J och jag åker till Marbella i juni, du får lämna lite bra tips på bra shopping ställen som är värt ett besök! Bimba & Lola är noterat :) Vi ses snart! Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress