God morgon kära ni.

För två timmar sedan steg mina lillesystrar på ett plan till Turkiet. Ungefär samtidigt vaknade jag och kunde inte annat än att känna en stuns av avund; Den där Förväntan, spänningen och känslan av frihet som man känner när en resa är på gång är något jag älskar att uppleva.

Denna gång var det dock inte min tur (men syrrorna har lovat att vi ska åka alla tre när bebis kommit ut och växt upp ett par år) och senaste dagarna har jag ägnat åt olika förmaningstal för de både två. Ett land i söder kan absolut vara farligt för två små svenska flickor och sluga pojkar väntar i varje hörn och mina olika taktiker för att övertyga dem om att vara försiktiga har avlöst varandra.

Ja, ändå tills jag insåg att några år faktiskt gått sedan jag gick till lekparken med de båda och de troligtvis redan är 10 gånger mer världsvana än vad jag var i deras dessutom vuxna ålder. Men kan ni klandra mig? Storesyster är ALLID storasyster.

systrar 3- 1 bror som nog också skulle vilja fara i väg
Fröken Svår

Vilken otroligt härlig bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress