Insåg just att efter några slappa dagar på landet ligger hela familjens kläder i tvätten
förrutom mina som ligger kvar i väskan, allt är urväxt. Funderar på att shoppa lite nytt i veckan, längtar efter bekväma OCH snygga sommarplagg. Ett bra exempel är byxorna ovan- I like!

byxor, Lindex
Lena S

Ja, såna byxor är ju hur bra som helst för växande magar. Har några från h&m. Och såg att det fanns ett par snygga, svart/vita på h&m mama, som jag tänkte prova!

Anonym

Jag önskar att jag passade i sådana byxor. Så himla skönt varma sommardagar!

Daisy Mae

Jag lanserar inom kort en helt ny kollektion "Tiger Ann" på daisymae.se där kan man köpa en liknande byxa =)

Anonym

Bästa byxorna! Jag vet inte hur många olika varianter jag köpt denna graviditet. Och givetvis har jag dessa i leo. Bekväma & piffiga om man piffar till det på rätt sätt!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress