1 juni 2011

LAST YEAR

ALLMÄNT



God morgon, för ett år sedan såg det ut så här när min mellersta syster tog studenten. Nu laddar vi får lillskruttan (minsta syrran)- å vad jag kommer böla! Återkommer med pics...

jag bar då en maxiklänning från HM- Festival (Fashion Against Aids) kollektionen
Ann-Charlotte

Min lillasyster tar också studenten idag. Jag kommer nog också fälla en tår. Du du kan ju skylla på gravidhormoner, jag får helt enkelt visa min blödiga sida:) Hoppas dagen blir fantastisk! Kram

isabelle

Ville bara tipsa om att nu kan ni vinna ett presentkort värt hela 10 000:- hos Nelly.com, du kan köpa en helt ny sommargarderob! Tävlingen hittar ni här: http://barnshopping.se/nelly-com/

Sista dagen idag!

INGRID W

underbart! de är alltid så glada när de står och dansar på flaken, men det gör alltid lite ont i hjärtat när jag ser dem för de anar inte vad som väntar i jobbsökardjungeln.. precis som jag själv fick vara med om. :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress