8 juni 2011

IN THE CITY

ALLMÄNT





Här är jag och hela magen i min nya solklänning. I dag tog mannen och jag en sväng till stan och gjorde lite ärenden inför det stundande bröllopet- 3 dagar kvar!

Appråpå kjoltyget så har jag åter någon sorts romantiskt dröm att jag ska stå i klädd den, med frodig mage, i vårt nya hus mest hela sommaren. Ha en nygräddad rabarberpaj framdukad på det lull-lull dukade bordet, barnen leker lyckligt i trädgården och fåglarna kvittrar idylliskt (alltid dessa fåglar) när mannen kommer hem från jobbet ... hmm tänk, jag tror tydligen att jag ska bli huslig bara för att vi skaffat hus. Den som lever få se.

klänning, HM & god lunch intagen i hufvudstaden
hiwi

Heej:) Va gullig klänning, funderar själv på och köpa en likadan klänning:)

De va jättekul och få träffa dig för några veckor sen(nilsson). Synd att vi inte hittade några paldium till din kille:/

Jag hör av mig om vi får in fler paldium:)

Ha en underbar kväll nu!

Kramar/ Hiwi

Sophie

När är ni beräknad? Var en redig kula de där! :). Om jag ska vara så där löjlig och gissa, så är de ju helt klart en tjej där inne i magen.



Låter som en fin dröm de där!

Annele - Småbarnsmammas vardag

Haha, det gäller att ha framtidsplaner =) Att allt bara flyter på dagarna i ända när man skaffat hus kanske är liiite för stora drömmar! But i wish you luck! Kanske kan det bli så, vem vet!

Ida

Så himla fin!

spiderchick

åå vad fin du är vännen! Undrar vem det är som ligger där inne och ruvar? :-)

SOfia

Åh va fin magen är nu! Du är jättefin! Jag är i vecka 40. Sprängs snart. Hoppas bebin vill komma ut snart...



Kram S

Veronica

Gud vad fin du är =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress