Så väldigt trevligt blev det i går.
Efter en drink med Nöjesguiden (eller ja, en cola för mig) gick vi och åt och hade det mysigt på Port du Soleil. Jag som aldrig varit där innan blev riktigt imponerad av den grymt goda maten och härliga servicen. Rekommenderas starkt!

Om ni undrar var lillen är medans vi är ute och "passar på" som bäst så kan jag tala om för er att han åkt på sin första sommarlovstripp på egen hand till sin mormor och morfar. Gissa om jag grät när jag vinkat av honom i Onsdagskväll men för varje fint mms som jag fått, föreställande en lycklig liten kille, sedan dess så har det kännts bättre och bättre. Vi syns ju faktiskt snart igen min lilla prins och tills dess ska mamma och pappa jobba på här hemma så du snart får ett eget rum!

en fin sommarkväll på stan
spiderchick

ååå vad mysigt, lillen har garanterat the time of his life!



Vår lille är med morfar och co på Borås djurpark idag. Jag tyckte till och med det var lite jobbigt att vinka av bara för en dag, haha. Men ATT han har det roligt just nu ;-)



Skönt att sakna lite ibland tycker jag.



kram

Stella

åh fy! förstår att det känns hårt i mammahjärtat, jag har inga egna barn, men sist jag var hemma lämnade jag mina syskonbarn på dagis samma morgon som jag skulle flyga hem igen. De var ju coola och bara, jaja, hej då, medan en annan stod med ögonen fulla av tårar...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress