Det blev en lyckad dag på stan med rea-shopping till hela familjen och dessutom lite secondhand fynd till huset- jippie! Sprang även förbi denna och blev förälskad men tyvärr var plånboken redan stängd vid denna tid. Det är dock något speciellt med äkta skinn. Doften och känslan, det skriker alltid: jag-blir-bara-snyggare-med-tiden-så-köp-mig-dummer och det är svårt att stå emot. Håller ni inte med?

Update: Väskan ligger på 999:-

skinnshopper, HM

Anna

Vad snygg den var!



Och jag håller med, äkta skinn är något speciellt!



Vad var priset på den?

Maria - med bebis i magen ☆

åh vad snygg den är :)

Christine

Christine

Oj, där blev det fel ;)



Skulle dock skriva att jag också gillar doften av skinn. Känner som du att det känns lyxigt. jag har så svårt för fejkskinn.

Anonym

Jädrar vilken snygg väska! :)

Stella

supersnygg! men jag tänker också att även om det är läder, så är det ändå 1000spänn för en H&M väska..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress