19 juli 2011

SPOTTED: EBBE

MODE KIDDO











Nyupptäckt barnmärke i min värld; Ebbe. Fina basplagg i fin färgskala. Älskar nedersta bilden med jeans + linne outfitsen, så snyggt både på barn och vuxna!

pics; nelly.se & ebbekids.se
lejnox

Himla fint!



Vill även säga att du inspirerar verkligen med dina gravid-outfits! Önskar jag hade mer fantasi när jag var gravid, det blev mest samma byxor & tröjor hela tiden för jag tyckte det var så svårt att klä sig med en stor kula på magen.

Och nu är det istället en annan typ av klädproblem, hur man klär sig när man ammar. Några tips?

Avenymamma

AVENYMAMMA SVARAR: Tack snälla för din fina feedback, roligt att jag lyckas inspirera trots att jag också kämpar med min begränsade garderob just nu :) Amningsoutfits kommer komma men det är några veckor kvar ännu!

jenny

de är så otroligt mjuka också så visst är det härliga!



håller med ovanstående, härligt att se inspirerande outfits även med stor mage eftersom man själv bara känner sig som en blobb i samma kläder.

grattis till husköpet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress