11 juli 2011

MY DAY

ALLMÄNT





 

Det går inte att klaga på en födelsedag som denna. Lillen hjälpte sin mormor att plocka "multoo" och vips fick jag en bärtårta made from heaven- Tack fina. Nu blir det natti för mig för i morgon flyger vi hem igen, tråkigt men samtidigt förväntansfullt då jag i princip längtar i hjäl mig efter mannen och vårt förhoppningsvis lite mer färdiga hus!

jag dressade mig i färgglad solklänning från HM dagen till ära- matchande tårtan och blommorna
Caroline

Grattis!

Hoppas du hade en fin dag!

Lisa

Grattis! Tårtan ser galet smarrig ut!

Hur många år blev du denna gången? Nyfiken;)

spiderchick

Åh vad smarrigt! Grattis igen :-)

Gabriel

Hej.. Fin och intressant blogg.. Schysst och cool design.. Har själv en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar Mio och Leon.. Kram Pappa Gabriel..

lady thirty

grattis i efterskott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress