Rubriken ljuger lite. Även om vi inte kan göra mycket annat just nu än att skynda på snickarna lite (jag genom att bete mig extremt höggravid och trycka på jag-ska-föda-och-inte-har-någonstanns-att-bo-ännu-medkänslan) så finns det en del att knåpa med och vi gör lite var dag. För första gången någonsin köpte jag denna fina Onsdag till exempel husgeråd för födelsedagspengar- och jag gillade det- hallelulja! 2 Solstolar blev det så nu ignorerar vi regnmolnen som tydligen är på väg hitåt.

upp o ned. takfönster på plats/väggar utrivna, putmage & pärlarmband, "favoritstället", solstolsupplockande, kärlekx2
Vanilla

Vad härligt det ser ut! :-)



Ha en bra kväll!

kramar

Sara - i väntan på oktoberbebisen

Åh, grattis igen till huset! Vi köpte vårat hus förra sommaren och var SÅÅÅÅ glada. Dock var det lite litet (bara 3 rum) så vi ska bygga ut nu under hösten, då är det jag som får trycka på den medkänslan eftersom lillasyster kommer i oktober. Hihi. :-)

spiderchick

Kul med lite husglimtar. Återigen SÅ roligt att ni blivit husägare! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress