4 juli 2011

DAGENS x 2

OUTFITS





Min syster har anlänt och ja, jag önskar mig ett likadant objektiv som hon har i födelsedagspresent.

jag: shorts HM Divided, t-shirt Monki (den nya), rep som skärp- Loppisfynd

lillen: t-shirt Petitbo.se, shorts Zara, Converse, keps HM
Anonym

Fina ni är!

Sara S

J, du är verkligen en stilförebild för oss gravid. Du ser lika smashing ut som vanligt. Jag tycker själv att min (också andra) graviditet är så jobbig pga olika saker där ibland att jag gått upp så mycket i vikt. Hade inga problem att gå ner efter förra barnet men jag mår väldigt dålligt över mina svällande kropp (förutom magen). Kan du inte komma med lite konkreta modetips (för vi är väl fler?) för oss gravida? Hur gör du med dina shorts t.ex. Är det ett par gamla du fortfarande kan ha eller köper du en storlek större?

Lycka till med bebis och hus.

spiderchick

Åh va stoooor han är lille godingen! Vore så roligt att ses snart hela familjerna... KRAM!

malina

grym pose av lillkillen :)

Jane

Söööööt!

Martina

Men vilka söta små fettveck han har den där lille killen. Man vill ju bara krama honom. Sööööt. :) Lycka till med familjen! Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress