I dag för exakt ett år sedan fyllde jag 26. I dag fyller jag år igen och det har varit händelserika 12 månader s edan sist;  jag tog steget upp som inköpare,  jag har rest till världsdelar jag aldrig varit i innan, vi blev gravida igen, vi har köpt hus och så har lillen växt från att vara en liten ammande bäbis till en stor kille som styr morfars båt alldeles själv. Och så har jag blivit äldre och visare såklart men det hör ju till- i dag firar jag med familjen och jordgubbstårta!

kjol HM Trend, swedish hasbeens
Stella

Grattis grattis!

jenny

Grattis! :) Hoppas du får en fin dag.

Emma

grattis! :)

mini

happy happy birthday till dig! hoppas du får en fantastisk dag. (nästa måndag är det min tur :) kram!

Sara S

Grattis på födelsedagen och till ett händelserikt år. Hoppas du får en skön dag.

jennie

Stort grattis!

malin & polly

grattis på födelsedagen jennifer! och grattis till husköp, va kul för er! lycka till med både hus och kommande utmaningar, jag har fortfarande fullt upp med bara en liten rackare här hemma :) kram.

Hanna

Grattis! :)

Ellens tankar om mode

Stort grattis :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress