Dessa blommor. Jag drömmer mig bort mot den stundande våren och låter mig inspireras av alla dessa växtligheter som är på intåg...

pics; Shakuhachi.net.au, lindex, D&G Spring 2011, HM hos Marcella, Hanneli
Sara

Men åh så man längtar till våren nu!

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Ah underbart! Jag ska pa bröllop i juni (troligtvis) och hoppas pa att hitta en fin blommih klännig tills dess, som jag kan ha tillsammans med en tunn tunika eller bolero :) och sa sköna sandaler till det tror jag.

lady thirty

blommigt kan verkligen vara fint!

Hemmakatten

Underbart med blommor och sommarkänsla!

Sari

Så tjusigt och somrigt!

emma

åh, byxorna/tightsen/kjolen/vad17detnuär på bild 3 ser helt underbara ut. vartvartvart finns dom?

blommigt måste vara ungefär det finaste som finns!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress