3 januari 2011

SPOTTED: PASTELS

MODE



Tredje Januari och pastellerna frontas i butik. Kan tyckas tidigt men vet kan motstå till exempel dessa, inte jag i alla fall. I morse var jag trött på allt som har med tjocka sulor och göra och slängde på mig beiga cons, smala jeans och vit Cardigan men ännu vårigare hade jag varit i de ovan... mintgröna eller lila?

converse, nyinkommet på Scorett
therese

Lila! Vart hittade du dessa?

evelina

åh, blev riktigt sugen på de lila.

Pyttianna

I år skall jag bannemig köpa ett par converse!

Måste också passa på att tacka igen för den fina hood snodden jag vann! Jag älskar den och den slits med hälsan vill jag lova! ;)



Spiderchick

Oj svårt... de lila?

Mamma M

Jag säger nog också lila:)

Emma

Mint el kanske tom gula är jag lite sugen på..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress