Elle-galan gick av stapeln i Fredagskväll och 3 trender lös starkast bland gästerna:

Whites- Det råder inget tvivel om vad bloggelitens tjejer känner för i vår. Vitt vitt vitt, fräsch och modig look mot allt det svarta som annars syns år efter år.

Flared legs- Jag har tidigare nämnt att det blir en byxvår i år och ska man tro de modekunniga tjejerna andas formen 70-tal. Vida ben ska det vara!

Bubblare: Byxdressen så som byxa+ kavaj. Tillsammans med alla dessa ben i vår följer den oversizade överdelen ala 80-tal. Gillar idén och den andas Powerkvinna i Karriären och det är inte fy skam det!

Nu drar vi på husvisning och lite andra ärenden. Ha en fin Söndag!

pics; elle.se



Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår flera tävlingar på min blogg, så passa på att gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

ÄNTLIGEN kommer 70-tals brallorna tillbaka :) Jag hoppas kunna fa tag pa atminstone ett par snyggingar under varen, som sedan kan följa med mig ett tag. Jag har svart för slim fit trenden sa jag är riktigt glad över att de vida byxorna kommer tillbaka!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress