31 januari 2011

IDA SJÖSTEDT A/W 2011

MODE











Skulle jag gifta mig igen (med samme man då såklart) så skulle jag eventuellt bära Ida Sjöstedt Couture
, så ljuvliga kreaktioner. 

faktum är att jag bar faktiskt en klänning av ovan designer på mitt bröllop, dock var det till frukosten dagen efter. Gissa om jag var lycklig?

pic: Bonmagazine.com

Jenny

Å gud ja, hennes klänningar var heeeelt ljuvliga!

mamsen

Skulle passa vårens brud tycker jag.Och Jennifer ! Du är så fin i din Ida-klänning!

Frida

Hej du som har koll!



Jag diggar din blogg!! Jag skulle vilja fråga dig om lite tips! Jag tar studenten i vår och det vill jag göra i en vit jumpsuit, har kollar runt på alla de "vanliga sidorna" men hittar inget som är tillräckligt "uppklätt". Har du tips på vad jag kan hitta en??

Frida

Mycket snygga klänningar!!

Nina

Helt ljuvliga klänningar!

Ida we

AHH! How wonderful :O

aaae

ja hennes klänningar är verkligen magiska!

wonderland

Ja, jag älskar hennes klänningar! Someday, someday..

Lojs

Wow vilka snygga klänningar!! Skulle döda för en sån om jag gifter mig nån gång xD

Emelie

Dom ser väldigt bekväma ut att gifta sig i, inte alls stela och maräng-aktiga! Det gillas!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress