5 januari 2011

DAGENS

OUTFITS





Kreativiteten flödar medans snön vräker ned och i dag levereras dagens från ett provrum. Nyfixad i året är jag med, längden klippte jag ju av själv men fick hjälp med färgen. Voila!

I kväll är det mys som gäller, ledigt i morgon och det ska firas med citron och lakritsglass. Ha en fin kväll ni fina.

skjorta Topshop, Tröja AA, byxor Hm Trend
lady thirty

men du, de byxorna gillar jag har du köpt dem nyligen?

FowZie ♥ ~ felicia aulén

Nej nu är jag halvtrött och önskar att du ska sussa så gott! farligt att lägga huvudet på kudden för hårt så måste sova när man är någorlunda pigg (: så man fortfarande har kontroll

God natt :D .. haha :)

Jane

Håret blev superfint!! Allt klär en skönhet:)

oroshJäRTa

Byxorna är störtcoola!

lady thirty

inget ovanligt när jag frågar någon som har något snyggt på sig :) oftast är det köpt i ett annat land eller så var det lääängesen de köpte det...jaja de är himla snygga iallafall!



tack söta du för grattandet!

Candie de oliveira

Åhh jävlar va snyggt , blev insprirerad nu:)

Camilla

Älskar kombinationen du har gjort med zebramönstrade byxor och kängor! Jag har blivit inspirerad till att göra likadant. Är byxorna kvar i butik eller det var längesedan du gjorde inköpet?

Sista Skriet - secondhand blogg

Shit va snygg frilla!

freja

gillllllaarrr din stiiiiil!!!!!!

hanna

fan vad jag diggar dig efter de här bilderna, så snyggt!

sandra

snyggt (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress