21 februari 2011

YESTERDAY

ALLMÄNT











Gissa om Söndagen i Skövde blev hur mysig som helst. Vi ses inte så ofta alla tjejerna så efter sex timmar och konstant tjatter så var alla ledsna över att "redan" behöva åka hem och då hade vi ändå klarat av brunch, lägenhetsvisning hos Spider, långfika och hunnit dela med oss av en massa framtidsplaner. Längtar tills nästa tripp!

ps. Fina Ida på bilden längst ner bar en jacka jag gärna också skulle ha i min ägo. I like!
Moa

ja Idas jacka var verkligen supernajs vilket jag aldrig riktigt fick tillfälle att säga till henne :-)



Saknar er massa redan! Krams

Nina

Mysigt värre ; )

D I N A R A

Åh, har aldrig varit i Skövde men ni ser onekligen haft en skön dag med sol och härligt sällskap ;)

Här har vi sjukstuga men efter regn kommer solsken som det heter haha

Ida

Tack Jennifer och Moa! Ännu mer nöjd med min jacka nu när jag har fått så mycket beröm för den :) Och den kostade inte skjortan heller! Tack igen för en fantastiskt mysig dag.. Men kylan satte sina spår, ligger hemma med värsting-förkylning, inte så najs. Ha nu en toppenbra helg! Vi kan väl försöka få ihop en lunch i veckan som kommer Jennifer. Kram så länge

Anna

Jag har en sådan jacka jag med! Vet dock inte riktigt hur man ska "bära" den så att det blir riktigt snyggt.. tycker bara att allt tyg hamnar fram på magen! Hur sjutton ska man knyta den sådär snyggt egentligen? Haha.. Jag kan behöva lite tips!

NINNIE

Vet du vart hennes jacka kommer ifrån?!

Såg en tjej på stan som hade en sån, den är ju sååå fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress