TO YOURSELF OR SOMEONE LIKE ME
Jag planerar julklappar och råkar samtidigt springa över lite fint jag själlv gärna skulle vilja ha. Upptäckte också att HM Home Rear nu, finfint!

fr.v. grå pläd HM Home, AESOP Relativity Gift Kit, David & Martin Armband
Londonswede - Sara

Hej. Läste din blogg mycket innan men slutade läsa så många bloggar ett tag, men nu är jag tillbaka och ser att du fått en liten kille till. Stort grattis:) jag ska själv ha i April o tänkte på att om vi får en kille så är det precis den stilen som din kille har som jag vill sträva efter. Så här är jag nu och tänker lapa i mig många shopping tips till den lille:) helst hade jag köpt allt på All Saints med tanke på att jag bor ungefär 15min gångväg från Spitalfields men jag tror inte plånboken går med på det. Så annat tips underlättar ju som sagt. Bugaboo vagn har vi tänkt så jag är glad att du sa att du var nöjd med den. Tack för en härlig blogg och än en gång grattis till din lille nr två:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress