30 december 2011

RIGHT NOW

ALLMÄNT

Just nu tycker jag faktiskt en himla massa synd om mig själv (om liten också men just nu sussar han sött så han mår nog bra). Efter att fått beskedet att vi måste stanna en natt till grät jag en skvätt. Det har varit 4 dygn av oro, inhalationer, vakande och trötthet men allt har gått bra så jag har känt mig stark trots min egen ihållande feber, hosta och snorande. En natt till kändes ändå helt ok, tills de kom in igen och berättade att vi skulle få byta rum. Vi skulle få grannar. Ett nytt RS-barn och dess mamma så nu ligger jag här, ca 2 meter från mitt eget sovande barn som är på bättringsvägen och ett annat stackars barn som verken sover eller är på väg att bli bra och tycker synd om mig själv (och om barnet). Det kommer bli en lång natt och så gråter jag en skvätt till. I morgon är en annan dag men låt det gå fort. Snälla.

Therese

Massa kramar till dig! HOppas natten svischar förbi!

Matilda

Usch stackars dej, jag förstår att du tycker synd om dej själv. Det hade jag också gjort!! Hoppas att natten går fort och att du får sova bra iaf. Imorron kommer det bli en kanondag, var så säker! Kram kram

stella

åh fy! hoppas ni får sova gott och att liten och granne-bebin blir friska bums!

jennie

Storaste kramen och krya på liten så att ni får komma hem a.s.a.p.!

katrin.a

Vi tänker på er och hoppas ni får åka hem snart. Friska dessutom så ni kan "återhämta" er från de fyra dagar på sjukhus och oroliga nätter. I ert mysigt hem och låta familjen tar hand om er. Kram på er!

Marie

Nä fy tusan vilket sätt att avsluta året. Hoppas verkligen att ni får komma hem idag.

KRAM!

Emma

Stackars dig! Och liten såklart. Usch va tråkigt att behöva vara på sjukhus sådär, att vara sjuk själv, oroligt och usch! Tänker på er och hoppas ni får åka hem snart! Hoppas du hittar styrka någonstans. Jag tycker inte om när medmänniskor gråter. Kramar till dig, kämpa på, snart är det 2012 och det är ett år utan RS virus ska du se! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress