Efter att ha ramlat in på den här bloggen som visar ett axplock av världens fina mammor och dess barn
dök min rubrik upp i tanken. Frågeställningen är en klassiker som använts av flertalet journalister de senaste åren. Utan att gå för djupt in på ämnet funderar jag på vad det egentligen innebär det här med att ha barnet som en accessoar? Är det egentligen inte en lite onödigt korkad fråga? Tro sjutton att mina pojkar är mina accessoarer! De finaste, vackraste jag har och dessutom de jag vill bära med mig var evigaste dag och för evigt in i evigheten (punkt slut. stjärnstopp!).

I morgon ska lillen till tandläkaren på 2-årskoll, spännande!

jag, lillen & liten i magen
Anna

Nja, ordet betyder ju "bisak" (ungefär). och det är nog inget jag skulle vilja kalla mina barn för. Men jag förstår hur du menar.

Olivia

Hej. Brukar kolla in din blogg så gott som dagligen. Hittade hit från våran älskade spiderchik. Men jag har en fundering. Jag vet ju att det skiljer ganska exakt två år på dina pojkar. Hur tycket du det är? Lagom åldersskillnad? Hur har det varit för Lillen att ta sig an liten?

Min dotter kommer vara två år när våran nästa kommer som ligger i magen. Längtar. Kram

Ninnie

Underbar bild!!

Paulina

Vilken underbar bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress