14 december 2011

DAGENS

OUTFITS











Det gick på något sätt och mest nöjd är jag med skinnjackan, oxblod heter färgen och är perfekt.

skinnjacka HM Dragon Tattoo Collection, t-shirt Acne
andrea

Perfektion! Synd att jag inte lyckades roffa åt mig en jag också. Såg förresten att det redan ligger uppe en del plagg från kollektionen på Tradera, några hundringar dyrare än i butik, suck, är det inte samma visa varje gång? Vore intressant att höra om det bara är jag som irriterar mig på sånt eller om det finns fler som tänker likadant!? Så tråkigt att komma till butik eller logga in på nätet och se att allt är slutsålt för att sedan hitta massor av plagg på Tradera och Blocket.

michelle bogar

Älskar jackan!

Anna

Så snygg! hur är strl?

Avenymamma

SVAR: Den är liten i strl, jag har en 36:a och den är på gränsen till för liten.... Lycka till!

Beatrice

Har du köpt din vanliga storlek,

eller har du gått upp i storlek?



Undrar också över storleken, har

hört att den är liten....



Är 36/38 så jag funderar på vad

jag ska våga välja.

Anna

Ah, tack för svar :)Är en 34/36...så då kanske en 36.a blir bra. Tänkte hålla utkik om den kommer in på hemsidan igen. Bor i centrala Sthlm. men orkar inte forcera mig fram inne i butikerna strax innan jul skrattar



Men igen, SÅ snygg!

Gaymasen

Fiiierce jacka! :-)

Miaa : Miamakaron

Skitsnygg, är sugen på den men ångrar att jag inte kom på det när den släpptes, tog ju slut på en gång.



Vad har du förs storlek och hur lång är du?? :) Skulle bli s glad om du orkar svara :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress