29 augusti 2011

WALKING MY WAY

MODE


Godmorgon fina ni!
I dag känner jag för att starta denna vecka med en skön frisk långpromenad men landar nog i en tur runt huset om mina gravihöfter får välja. Dock är det ju inte så långt kvar nu till nedsläpp (läs: dryga två veckor) så snart kommer jag kunna röra mig igen. När lillen kom promenerade vi mycket och det var ett vinnande koncept för att orka med de första månaderna och hjälpa kroppen att återhämta sig efter graviditeten.

Funderar på att köpa nya walkingskor och efter att ha sett min väns Easytones igår så blev jag lite sugen. Någon som testat dem? Är de sköna i så fall?

easytones from Reebok, Laredoute.se (Psst! Med koden 12255 får man just nu 40% på valfri vara samt fri frakt)

Jess

Jag passade också på att köpa mina Reebook Easytone på LaRedoute med 40& rabatt :)

När jag använder dessa skor brukar mina fötter domna. Det var värre i början än det är nu, jag googlade lite och såg att fler hade samma problem och de tipsade om att inte knyta skorna så hårt, då domnar inte fötterna lika mycket.

Jag skulle nog inte köpt dessa skor om jag visste detta innan men det är säkert väldigt individuellt från person till person :)

Avenymamma

SVAR: Usch, låter inte så bra ju! Kanske får ta en funderare innan jag slår till :)

S

Jag har haft mina i drygt 6 mån och de är nästan helt utslitna! Jag är supernöjd med mina, har aldrig haft så bra skor förut. Skönt för benen (och ryggen) att gå på så mjukt underlag plus att man får starkare fotleder. Jag tycker du ska slå till! =)

Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Åh, tack för tipset! Nu har jag klickat hem ett par så att jag ska vara redo för prommis efter att bebisen kommit. :-)

Matilda

Jag har också skorna (exakt sånna som på bilden) och jag gillar dom. Känner inte så mycket i rumpan när jag är ute och går men lite extra i vaderna, alltid nått ;).. SÅ mitt råd är att köpa dom!

Julia

Mina fötter domnar också av dessa skor. Gav dem en chans och försökte använda dem regelbundet för att se om det blev bättre men tyvärr blev det inte det. Så jag skulle inte heller rekommendera dessa, satsa hellre på ett par riktigt bra löparskor!

Frida

Jag köpte ett par Reebok Easytone för ett par månader sedan, de är toksköna och jag gillar dem verkligen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress