25 augusti 2011

THURSDAY MORNING

ALLMÄNT









För att lugna en mammas nerver efter att ha lämnat sonen på förskola åkte vi som sagt och intog lite morgonfika med efterföljande shopping. Frölunda Torg hade den äran att sälja Ponchon till mig (yes!) och så spanade vi in nyöppnade Twist & Tango, superfin butik och välkoordinerad höstkollektion. Jag fastnade för ett par helcrazy tights- sköna att luffa runt i after-baby skulle jag tro.

Tydligare bild på tightsen hittar ni här.

Vanilla

Morgonfika och shopping låter inte så tokigt! Hoppas att du mådde bättre sen!



Kram

Paulina

Så söt du är! Blir alltid så sugen på lugg när jag ser dig i det! :)

Elin

Vart kommer lillens fina rödrutiga jacka som visades i ett inlägg längre ner? Jätte fin :)

Avenymamma

SVAR: Den är köpt på HM förra vintern men jag har sett en näst intill likadan på Lindex i år- kolla in vettja!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress